MODEVISNING

På söndag arrangerar en modeintresserad kvinna som heter Susanne, en modevisning här i lilla Vingåker. Susanne har arbetat med kläder och mode under en längre tid och hon älskar att visa upp sina kläder genom en modevisnig då hon visar hur det går att kombinera olika outfts till olika stilar, åldrar och kroppsbyggnader.

Hon har modeller från 17 år upp till 50+ och det är ett roligt sätt att se hur kläder kan passa på olika personer i olika sammanhang och stilar. Jag är en av modellerna och det ska bli grymt roligt att visa vår- och sommarkollektionen!

Modevisningen är på Vingåkers Hotell på Söndag klockan 15:00. Det kostar 100:- att komma och då får du se hela modevisningen, du får paj, sallad, dryck och annat tillbehör som tilltugg och du kommer att få en trevlig stund tillsammans med andra människor i ett vår- och sommarkänslat hotell. Det kommer att bli toppen!! Ta med dig en vän och kom på söndag, du kommer inte att ångra dig.

Vill du köpa biljett så går det bra att kontakta mig genom att kommentera i kommentarsfältet nedan (jag publicerar självklart inga av dessa kommentarer) och glöm inte bort att skriva dit ditt nummer eller mailadress där jag kan få tag på dig angående detta. Tack på förhand!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback