Morgonpromenad i solen

Nu har jag precis avslutat en stor frukost bestående av bland annat oboy, hönökaka och ägg efter att ha varit ute på en morgonpromenad tillsammans med Simon. Det var så otroligt skönt att vara ute och gå i 35 minuter med brillorna på! Solen lyste, det värmde på ryggen och allt var perfekt - En bra start på dagen helt enkelt. Precis vad jag behövde!! Underbart ♥



Idag är det dags för modevisning och jag börjar faktiskt bli lite nervös nu. Tänk om jag snubblar, tänk om jag inte hinner byta om under alla mina ombyten, tänk om tuttarna ploppar ur, tänk om något plagg går sönder, tänk om jag råkar gå in i någon eller tänk om jag råkar gå ut när det inte ens är min tur. Hehe, usch vilka hemska tankar. Dags för duschen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback