Nattplugget väntar

Det blev Wipeout trots allt. Simon tyckte att vi förtjänade en rolig paus och det hade han rätt i tycker jag! Efter att ha tillbringat en stund i duschen så är jag nu ren och fräsch. Luktar som en babystjärt, hihi. Har precis smort in mig och nu känner jag mig som en människa igen. Efter det här inlägget har publicerats så är det dock dags för andra bullar - Minst en timmes plugg! Det är vårt absoluta måste innan vi ska somna för natten. Så jäääävla tråkigt, men sant.

Hoppas ni har haft det betydligt roligare än vi idag. Det här har varit den absolut värsta pluggdagen någonsin och jag har nog aldrig känt ett sådant hat som jag gör för skolan just nu. Blä blä blä! Ha en fortsatt trevlig kväll, och sov så gott sen. Kram kram ♥



» Mamma

Du är så duktig... <3

Kram Mamma

2010-03-22 // 08:24:23

Kämpa på! Ni är superduktiga!!!! Jag veeet att du fixar detta, du är jättebra! Simon är toppen som lägger ner så mycket tid på att hjälpa dig! Kram

2010-03-22 // 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback