Nu är jag tråkig

Sorry för dåligt bloggande de senaste dagarna. Och sorry för att jag inte är bättre idag heller. Men guuuuuud, jag är helt slut alltså. Skulle kunna släcka ner och somna för natten, redan nu. Men jag kan ju inte missa Andra Avenyn som är ikväll! Jag måste måste måste hålla mig vaken till klockan slår 21:45, då det är slut. Dock har jag slängt iväg skolböckerna. Hade ju tänkt och vara duktig ikväll och plugga, men det går inte. Min koncentrationsförmåga är försvunnen, men återkommer nog imorgon igen. Alltså, till er bloggläsare - Jag är tillbaka imorgon igen och då jäklar har jag säkert en skitbra bloggdag och massor med roligt att visa och berätta!!

Fram tills dess ska jag lägga mig i sängen och glo på tv...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback