Så tom men samtidigt överfull

Nu sitter jag med min mamma vid min sida och klarar av att stå ut hela dagarna utan att bryta ihop alltför många gånger. Jag är gudomligt tacksam över att jag har så underbara föräldrar. Mamma och pappa är någonting som jag aldrig kommer vilja eller kunna leva utan. Den dagen dom försvinner, så försvinner jag också! ♥ JAG ÄLSKAR ER SÅ HIMLA MYCKET!!

Hur som helst så försöker jag att se allting som hänt, och allt som jag går runt och bär omkring med, till det positiva, vad det nu skulle vara!? Jag är inte den som lägger mig ner och ger upp utan jag har alltid kämpat och kommer alltid att göra - in i det sista!  Men även för mig så tar väl orken slut någon gång?


Så skönt att det är fredag imorgon iallafall! Sista dagen utan Jessika i skolan. På söndag kommer hon hem och det behövs kan jag ju säga! Och sedan så skadar det ju inte med några dagars ledighet då jag kan försöka ta det lugnt, tänka, prata ut och komma fram till vad fan som kommer att ske och hur livet framöver ska se ut..

Nu ska jag stänga in mig på rummet igen och läsa lite.
Vill avsluta detta med att jag saknar min vän, Hanna Dalqvist!



jag saknar dig med, du vet vart jag finns!

2010-03-25 // 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback