Saturday

Nu har jag precis kommit hem från farmor och farfar. Min kära farster och mina kusiner var även där. Vi har haft en mycket trevlig eftermiddag/kväll där hemma. Jag klippte mina kusiner, Emma och Johan och även farfar och under tiden så har vi pratat, skrattat och haft det jättetrevligt tillsammans! (Min familj är verkligen den bästa som finns! ♥)

Nu kom jag precis hem efter att farfar kört hem mig och nu ska jag duscha och tvätta håret. Sedan blir det ännu en mysig hemmakväll, så som igår. Jag har varken ork, lust eller tid att gå ut och dansa hela natten. Jag har en hel del plugg att ta tag i och med pojkvännens hjälp så kanske det går bättre än vad det har gjort idag när jag varit ensam hemma.. Suck. Jag hatar att pluggenergin är som väck! Jag liksom orkar inte.

Nu ska jag kolla på Körslaget som hade säsongsstart ikväll. Som jag alltid har sagt: Är man ledsen eller trött så ska man helt klart sätta sig och titta på Körslaget! Fan, man blir så glad när man tittar på det. Körerna levererar så otorligt mycket kärlek och glädje på något vis. Eller hur? Hehe!!


Ha en trevlig kväll alla bloggläsare



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback