Snackstips

Ostbågar har alltid varit en favorit. Inte bara hos mig, utan hos nästan alla. Rätta mig om jag har fel! Ni vet, ostbågar har ju den charm att har man tagit en, så måste man ta en till, och en till, och en till. Det går inte att sluta äta när man har börjat. Eller hur? Och det är ju för jäkla gott med ett glas Coca cola till och har alltid varit.

Men vet ni vad, nu finns det någonting som är SÅ mycket godare, bättre och härligare än vanliga ostbågar vilket betyder att vanliga ostbågar har nu blivit lite uttjatade. Jag har blivit tipsad av den omtalade Jessika flera gånger att testa Olw's Cheez cruncherz crispy snacks men jag har aldrig tagit modet och köpt en sådan påse framför Olw's klassiker Cheez doodles eftersom att dom VET man ju är hur underbart goda som helst. Men vet ni vad, nu har jag tagit modet och jag är så glad för det!!


Jag säger bara en sak: Bort med klassikern






Det här är den nya favoriten!


Så läckert goda, crispiga och annorlunda i smaken. Dom slår Cheez doodles så jäkla hårt, på alla sätt och vis. Dom är så jäkla goda att man till och med drömmer om dom på natten, haha. Nej, men jag kan inte förklara med ord hur mumsiga dessa är, men jag lovar att du inte kommer att ångra dig om du köper en sådan här påse.. Tro mig!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback