Som en säck potatis

Jag har som vanligt haft praktik idag, så som varje måndag. Det har varit precis lika kul som det brukar vara trots att jag inte har haft en enda kund. Jag har istället städat, rensat och gjort iordning i/på alla hyllor, lådor, skåp osv på salongen. Känner mig riktigt duktig och det är faktiskt roligt att städa när man inte gör det hemma bland sina gamla vanliga saker. Hehe!

Kom hem vid 19:30 tiden. Simon mötte mig och jag bjöd oss båda på köpmat som vi tog med oss hem och slängde i oss innan det var dags att börja plugga engelska igen. Ni tror säkert att jag ljuger nu, men det är så sant som det är skrivet. Vi läser på för fullt och vi kommer sakta men säkert framåt i den förbannat tråkiga boken! Jag har fortfarade lite panik över hur i helsike jag ska hinna bli klar tills på torsdag!!

Ska avsluta det här tråkiga inlägget nu som jag inte heller kommer att ladda upp någon bild i. Varför tänker ni? Jo, för att jag ser lika sliten ut som jag faktiskt är och det är ingen rolig syn kan jag ju säga er... Har jag sagt att jag längtar tills den dag då skolan är över förALLTID?!!!!! Tur jag har en hjälpande hand när allting känns tungt och jobbigt. Han finns alltid där och hjälper mig, min Simon ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback