Sundaynight

Det gick skitbra att träna idag! Det var inte alls mycket folk (jag kunde alltså stöna och skrika precis hur mycket jag ville, hehe) och jag och Hanna fick mycket gjort, även fast vi pratade mestadels av tiden vi var där. Hehe, det brukar bli så, men huvudsaken är ju att vi iallafall fick något gjort, och idag var det ganska mycket. Eller hur Hannie? Är helt mör i kroppen, speciellt låren, så imorgon lär jag vakna med träningsvärk. Göttmos!

Ska unna mig en O.C kväll tillsammans med pojkvännen. Vi ska ligga och ta hand om varandra hela kvällen och käka morötter, gurka, dipp och popcorn. Vi båda två är lediga imorgon, och då väntas en pluggdag tillsammans. Suck. Men men, en dag i taget - Söndagskvällen (myskvällen) är här!! ♥


vi jätte duktiga =D

2010-03-07 // 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback