This is my life

Vet ni vad det läskiga är? Jag har gått runt och sagt hela dagen att "Den där jäkla Anna kommer säkert att ta hem hela skiten. Jag känner det på mig!" och mycket riktigt, det gjorde hon! Jag vet inte varför eller hur, men jag kände det på mig, i hela kroppen verkligen! Inte för att jag gillade hennes låt (och gör det inte fortfarande) eller så, men jag hade den där konstiga magkänslan som sa mig att det var hennes låt "This is my life" som skulle stå som segrare. Är hur som helst otroligt glad för hennes skull och önskar henne lycka till i fortsättningen! Jag ringde faktiskt och röstade på Darin två gånger. Jag tycker att hans låt är riktigt riktigt bra och hade hoppats på att han skulle ta hem segern!


Vad tycker ni? Var det rätt låt som vann?


Imorgon hoppas jag att jag vaknar upp på ett strålande humör. Den här dagen har varit åt helvete, nästan. Jag har bölat, bölat, bölat och bölat i stort sätt hela dagen. Framåt kvällen gav jag mig, och tack och lov för det - Jag hatar att vara ledsen och känna den där smärtan i bröstet som om någon stoppar en kniv i mig! Jag behöver vakna upp lycklig som aldrig förr imorgon. Jag behöver skratta och må som en sol. Förresten, imorgon ska jag gå modevisning!! Då är det ju också viktigt att jag känner mig pigg och glad, för vad kan annars hända?! Usch!

Godnatt mina vänner
Vi hörs imorgon
Sov så sött! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback