Gårdagens vanliga skoldag + nya hårfärgen

Igår så var det fredag vilket innebar en lång skoldag innan man får helg. När jag hade tagit mig igenom hela skoldagen med en hel del skratt (som vanligt med andra ord, det är så det är att ha en av världens bästa människor i sin klass) så var klockan närmare bestämt 16:00 och det var så härligt att gå ut från skolans dörrar, känna och se solens strålar och känna den där "äntligen-helg-känslan" i hela kroppen! Kom hem vid sex, lagade mat och gjorde mig ordning inför en partykväll tillsammans med härliga brudar, därav dåligt bloggande. Sorry for that!

Ska inte glömma att berätta för er att det faktiskt inte var förrän igår jag gjorde någonting med mitt hår. Hehe, jag lurade er lite i början av veckan. Hur som helst så blev det till slut så som jag hade tänkt det, nästan, och jag tror nog att jag trivs i det.. Jag har inte riktigt hunnit känna efter än.


Jag var hur som helst superglad att det skulle bli en liten förändring i mitt hår
och att äntligen få bli lite ompysslad själv för en gångs skull, hehe.


Det krävdes avfärgning för att nå det resultat jag ville ha och Jessika vet hur rädd jag
är för blekning och avfärgning i mitt hår så hon skrämde upp mig hela tiden genom att
säga bland annat: "Shit Jenny, ditt hår svullar upp skitmycket. Shit!!"


Jag blev såklart skiträdd... Tänk om mitt stackars hår skulle gå av!!


Jag bad om en spegel så att jag kunde hålla koll på att det satt kvar


Såhär såg det ut efter avfärgningen - Som orange svinto!


Jag var rädd men glad på samma gång när Jessika började lägga i en intensivtoning


Allt är i och nu återstår bara verkningstiden


Här har ni en oseriös bild från tre timmars engelskalektionen igår där ni kan se resultatet.
Lovar er dock mycket bättre bilder senare, hehe!


Och tack min fina älskade Jessika för hjälpen med håret!!


I love you ♥


Och såhäääär glada var vi när gårdagens skoldag var över och vi fick springa ut i det
härliga vädret och njuta!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback