Vi hörs imorgon!

Jag umgås somsagt med mamma ikväll och det ska jag fortsätta med. Vi har ätit lax och mammas underbara morots- och blomkålssallad och såklart hennes hemmagjorda kallsås. Så underbart gott!! Att komma hem till mamma och äta är verkligen lyxigt ♥ Och det är skönt och mysigt att vara hemma.. Nu sitter vi i soffan och skrattar gott medan vi tittar på "Halv åtta hos mig" Snart ska vi äta räkor och baguetter. Som sagt - Att vara hemma hos mamma är lyx! Och jag saknar våra räkkvällar som vi alltid hade på söndagarna när jag bodde hemma. Hihi! Men en onsdag blir precis lika mysigt det också och snacka om att värdesätta kvalitetstiden med mamma. Jag njuter verkligen!! Hon är det absolut bästa jag har!

Ska ta vara på varenda minut innan det är dags att sova, för klockan rinner verkligen iväg. Det ska iallafall bli supermysigt att ligga och sova bredvid världens bästa mamma hela natten!


Jag ska mysa vidare nu.

Ville bara informera er lite!

Vi hörs imorgon ♥



» Mamma

Tack för allt, älskar dig.

Du vet väl......att du är min favoritunge.... ;)

Kram mamma

2010-03-18 // 08:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback