Angående bilderna...

Jag har fortfarande inte släppt det. Den jobbiga inställningen irriterar mig fortfarande så jag nästan kokar, haha nejdå, inte så mycket, men nästan. Slänger in några bilder så ni får se skillnaden. Här nedan ser ni klart och tydligt att den första bilden (den till vänster) är BLÅ, alltså med helt fel inställning. Såhär gick jag och fotade de första dagarna nere i Grekland innan jag kom på vad fasiken som hade hänt med min mobil...... Sedan så kom jag på det och då blev bilden helt annorlunda vilket ni kan se på den andra (högra) bilden. Vilken skillnad va?! Kan ni förstå att jag är så pass irriterad som jag är?



Ska krypa ner bredvid min älskling som redan har lagt sig. Klockan är ju elva på kvällen förr oss eftersom att Grekland ligger en timme före i tid. Dessutom så har vi ju rest hela dagen och det tar på krafterna mer än vad man tror. Hehe. Det är en ny dag imorgon sedan är det helg och ledighet igen! Ledighet, ledighet, ledighet, mmmmmh, jag får aldrig nog av det ordet ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback