Baddräkten

I mitt H&M-paket låg som sagt bland annat en baddräkt. Har sprungit runt i den ett bra tag nu men vet fortfarande inte vad jag tycker om den. Det känns ovant med baddräkt. Tycker den är snygg och så. Älskar ryggen. Men jag i baddräkt? Jag vet inte.. Dessutom så känns storleken för liten, men jag vet inte. Åh, haha, det är så svårt det här. Jag vet inte alls. På riktigt! Slänger in ett par bilder till er och förväntar mig kritik. All kritik är okej!! Jag måste verkligen få höra vad ni tycker för jag vet som sagt inte alls om jag ska ha kvar den eller om jag ska skicka tillbaka den igen...



Så nååååå, vad tycker ni?!
Hjälp mig allesammans!


Jag tyckte den var jättefin!! Är själv väldigt sugen på baddräkt men jag skulle aldrig våga bära en tror jag! Behåll säger jag! Du kan ju alltid ha den under ett par shorts som en body :)

2010-05-31 // 21:37:50
» Mamma

Jättefin...<3

Kram mamma

2010-06-01 // 09:11:03

Den passade dig jätte bra! Behåll den :)

säger som någon under mig " du kan alltid ha den under ett par shorts som en body?!

2010-06-06 // 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback