Book review

Idag har jag varit hemma från skolan och pluggat! Har läst ut min engelskabok och är nu snart klar med bokrecensionen. Det här kommer att vara den absolut sista engelskauppgiften som jag mailar in till någon lärare, för jag tänker aldrig mer läsa engelska frivilligt. No way! Nu är jag trött på skiten, hehe. B-kursen har varit lång, intensiv, tråkig och svår. Men nu är den snart äntligen över för gott! Så skönt.

Bloggen blir tyvärr inte så rolig och underhållande idag.
Jag har en hel del saker som jag ska göra och jag börjar bli stressad på riktigt nu. Klockan rinner iväg med en väldans fart! Jag måste stänga ner det här och börja prioritera nu.. Ha det bra så hörs vi senare eller nått.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback