Bra start på veckan

Efter en sjukt bra dag så ligger jag nu helt utslagen i soffan och vill inget hellre än lägga mig och sova. Haha, nerå. Har haft en intensiv men rolig dag på praktiken då jag haft många roliga kunder som jag gjort fina i håret. Morgonen började med att pappa kom och blev klippt. Sedan kom Felicia som jag klippte och färgade folieslingor på. Jag hade väl sammanlagt 50-60 paket i hennes huvud, haha. Men snyggt blev det! Sedan kom Simons urgulliga mormor och hon blev som en helt annan kvinna när hon gick. Vi klippte av en hel del på henne, då vi bland annat klippte upp en snygg, kort nacke. På eftermiddagen kom Sandra som klippte och färgade sig, och till sist så blev farfar fin i håret också. Hehe! Jag var tvungen att sluta klockan 16:00 idag, för jag hade en tandläkartid klockan 16:30 i Katrineholm. Övningskörde in med min älskade pappa och det gick hur bra som helst! Slutade med att jag följde med hem till dom och åt middag ikväll. Hade ingen lust och laga mat och äta ensam.. Simon har nämligen varit på andra uppdrag denna dag. Så det så! Tack för maten, den var god! ♥


Det var kul att det smakade!!!! Kul att du var här!!

2010-05-10 // 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback