Dags att veckohandla

Kom precis hem från praktiken. Har som vanligt haft en bra dag men idag har jag varit trött och frusen vilket inte alls är speciellt roligt. Är ju rädd att jag håller på och bli sjuk och det vill jag verkligen inte bli!! =( Det går ju mycket magsjuka och förkylningar nu... Bara tanken att detta har nått mig gör mig ledsen! Jag har absolut ingen lust med att ligga hemma dag efter dag och vänta på att bli frisk, och jag har dessutom inte TID med det just nu!! Fy fan.

Kylskåpet ekar, som vanligt på måndagar. Nu ska jag ta pärlan (cykeln) bort till affären och börja veckohandla. Simon kommer om ett litet tag och hjälper mig. Han är och utreder lite ärenden för tillfället så det blir första gången på mycket länge som jag går och veckohandlar ensam. Vi får se hur det går, hahah!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback