Det börja närma sig. Spännande spännande..

Om ett dygn ligger jag vid poolen i Grekland och bara njuter av livet tillsammans med min livskamrat - Simon. Vet vet, vid den här tiden kanske vi går upp mot rummet och börjar duscha och göra oss iordning för att sedan gå ut och äta på en mysig restaurang. Ja, för imorgon kommer vi nog att vara ganska så trötta efter en lång resa. Dessutom ringer klockan 01:45 inatt och då är det bara att gå upp och klä på sig och börja åka mot Arlanda - pigg och glad som aldrig förr! Ååååh så spännande det ska bli att åka imorgon. Det pirrar i magen, jag börjar bli nervös på riktigt. Jag har egentligen inte tid och sitta här för det är en hel del som måste göras. Eftersom att vi bokade resan igårkväll så har vi ju inte haft så mycket tid på oss att förbereda, men nu jävlar ska vi sätta fart och se till att vi får med oss allting. Bikinis, flipp-flopp, klänningar, shorts, linnen, solglasögon........ ♥ Wihooooooooow, jag ska till Greeeekland!!


Vill ni höra någonting jävligt otippat? Jag har gått och blivit sjukt, näst intill
iallfall. Nu när vi ska åka och allt! =( Jag har världens halsont och är hes som
fasiken. Det är så tråkigt. Varför just nu? Varför just jag? Äh, jag är lycklig ändå!
Varmt te gör susen. Har givetvis varit och shoppat på Apoteket med..
Jag ska ju på semeeeeeeeester, så här ska vi inte deppa!!



Dags och packa!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback