En fullspäckad lördag i maj

Det här helt sjukt att klockan redan är fyra på eftermiddagen. Har varit uppe sen tio i morse och under dagen har jag gjort min älskade syssling, Josefin, fin i håret. Kvinnan har som sagt bal idag och jag som snart är frisör, fick äran att göa balfrisyren och snyggt blev det! Han tyvärr inte ta några bilder som jag hade tänkt gjort. Det blev ruskigt stressigt mot slutet, MEN jag vet att dom kommer ta en hel drös med bilder ikväll och då ska jag givetvis be om några och ladda upp här så ni ska få se hur vacker hon var. Hon såg ut som en prinsessa i sitt hår, sin klänning, med sina smycken, sminket och i sina skor. Jag vill ocksåååååå (men det har ni ju hört förut) gå på bal och ta studenten, hehe!

La precis på telefonen med Hanna. Vi är några brudar som ska hem till henne ikväll och umgås och fira henne som blir myndig nästa torsdag. Den jäveln, jag vill ocksåååå.... Haha! Det är mycket jag vill. Hur som helst så ska det bli jättetrevligt och jag hoppas på en rolig kväll. Har saknat min kära Hanna nu när jag har varit borta så det ska bli kul och se henne. Tänkte att jag skulle rappa på och göra mig iordning så att jag hinner åka iväg till henne innan alla andra kommer. Känns som att jag vill krama och ta igen lite tid med henne efter resan och allt, hihi. Helt sjukt förresten att hon fyller hgela 18 år på torsdag. Jag har nämligen kännt henne sen vi var.... två år, typ. Hanna är alltså min barndomsvän och den som jag har varit bästis med i alla år och jag älskar henne lika mycket nu som då och jag är säker på att vi alltid kommer att hålla ihop. Jag älskar sån väskap - Äkta vänskap!

Ska leta fram något att ha på mig ikväll. Har ingen aning om vad det blir, det visar sig helt enkelt. Just nu ser det ut såhär och det är inte okej. Jag måste ju rappa på nu!!



» hanna

älskar dig :)

2010-05-22 // 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback