En heldag ute i friska luften

Idag hade vi en specialare i skolan! Det var nämligen inte en vanlig skoldag fullproppad med jobbiga lektioner utan vi har varit ute i skogen och vandrat från 09:00 - 14:30 och det har varit riktigt roligt eftersom att jag gick med mina favoritbrudar: Jessika och Cathrine!! Detta var en obligatorisk vandring då vi var indelade i grupper och utförde 20 olika uppdrag på olika stationer och vi har gått, gått och gått och skrattat, skrattat och skrattat. Jag fick till slut ont i hjärtat för att jag garvade så mycket och det håller i sig än, nästan! Hehe. Vi har verkligen haft en rolig dag i skogen bland höga berg och massa djur samt en hel del gegga och annat myspys som hör skogen till.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback