Full fart hela tiden

Har som vanligt varit i skolan idag. Avslutade dagen med att skriva ett naturkunskapsprov och var hemma i Vingåker redan vid fyra. Då möttes jag upp av en glad och söt pojkvän i dörren som överraskade mig med glass och mys ute i solen. Han var så gullig som hade fixat lite vardagsmys! Jag älskar sånt. Vi satt där ett tag och pratade, planerade och skrattade. Hur härligt som helst verkligen! Det gjorde min eftermiddag ska jag säga er. Nu är vi påväg hem till papsen och Anne-Elise. Dom har en hel del planer på gång, och det har vi med.... ;) Mer kan jag inte berätta, det är hemligt än så länge! Hihihihihihih


Åh vad jag är avundsjuk.... Men det är ni värda!! Ni kommer att få så kul!!

Jag har mycket att göra nu....spännande, hoppas bara allt går vägen! Kram

2010-05-12 // 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback