God morgon du soliga söndag

Sovit gott allihopa? Det har jag, förutom att jag har haft världens mest lustigaste dröm. På tal om drömmar - Hur kan vi drömma drömmar på nätterna och sedan minnas dom dagen efter? Och vad är det som bestämmer VAD vi ska drömma? Och hur kan kroppen fungera på ett sådant konstigt sätt, att vi drömmer? Jag fattar ingenting... Och det läskigaste av allt - Man kan ju drömma exakt samma dröm flera gånger!! Det har jag gjort många gånger och det är hur konstigt och läskigt som helst. Hur kan det bli så?

Det är en solig morgon som jag vaknade upp till. Kände solstrålarna titta in mellan persiennerna. Underbart! Funderar på om man kan sätta sig på balkongen och käka frukost? Det borde ju gå. Ska ta och kolla upp det, OM min älskling vill vakna någon gång! Såhär ser det ut just nu:

 



Hahhah :)

2010-05-30 // 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback