God morgon Sverige

Eftersom att det är lördag så antar jag att många av er ligger hemma och sover nu. Men här i Grekland är vi uppe för länge sen och pigga som aldrig förr! Jag sover verkligen som en Gud här nere på nätterna trots att sängarna inte alls är sådär mjuka och sköna som hemma. Underbart!

Jag och min älskling hade en jättemysig kväll igår. Vi gick ut och åt på kvällen, men inte på den strandrestaurangen som vi hade tänk från början, utan det blev en annan en pytteliten bit härifrån. Maten var enormt god och jag åt tills jag nästan sprack, hehe. Personalen var trevlig och glad, som alltid när man är i Grekland. Ja, för jag tycker verkligen om grekerna. Dom är alltid så skämtsamma, glada, positiva och ärliga. Precis som det ska vara!

Vid halv tio tiden på kvällen gick vi tillbaka till vårt hotell. Vi satte oss då och tog oss en varsin iskall drink i baren. Det var jättetrevligt och det är  så lyxigt att få allt serverat. Jag trivs som fisken i vattnet här. Jag älskar semester - och som pricken över i:t får jag tillbringa den på ett romantiskt sätt med min pojkvän!

Det går jättesegt att ladda upp bilder (ni ska bara veta hur lång tid det tar för mig att skriv ett helt inlägg, men jag gör det för er skull där hemma, hehe) men ni får ändå se några av alla som vi tog från gårdagskvällen:









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback