Home again

Nu har jag och min baby kommit hem till oss igen. Det blev inte så sent ikväll tack vare att Simon ska iväg tidigt imorgon för att åka till Laxå och köra cross (som jag för övrigt inte alls gillar, att köra cross är att leka med sitt liv tycker jag) och för att gårdagen har satt sina spår. Fy satan vad trött man blir av att vara uppe halva natten! Iallafall jag. Hehe, jag fattar inte!! Hur som helst så har vi haft en mysig kväll ikväll. Vi har tittat på tv och ätit snacks. Vi såg förresten en ganska så bra film som ingen av mig eller Simon nu såklart kommer på vad den heter! Haha. (Hjälp mig Pontus eller Jennifer) Och ja... Vad mer? Jag är glad att jag har mina äkta vänner vid min sida och sådana här kvällar uppskattar jag som bara satan. Jag älskar att sitta uppbullad i soffan med någon/några man tycker om, en bra film och något gott att äta eller dricka (chips och cola till exempel) men det vet ni vid det här laget! Hehe, eller hur?

Simon ska somsagt upp tidigt imorgon.
Så jag ska lägga mig bredvid honom i sängen nu och sova.
(Det är bra att skylla ifrån sig på han, för jag är ju sååååå pigg, hehe)
Hoppas ni har en bra lördagskväll, vad ni än gör för något.
GODNATT ♥


Cloverfield :) Mer filmkvällar! <3

2010-05-02 // 08:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback