IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG!

Idag är det ju Hannas födelsedag, hurra hurra hurra!! Ett STORT grattis på födelsedagen min fina vän! Nu är du hela 18 år och jag kan inte fatta att jag har känt dig i 16 år! Vi blev bästisar på dagis och sen dess har vi hållt ihop. Och jag vet, att jag kommer att älska dig precis lika mycket som jag har gjort de 16 senaste åren som när det är dags och fira din 70års- dag! Jag är jäkligt rädd om dig och du har en speciell plats i mitt hjärta.

Hoppas du får världens bästa födelsedag med fina presenter och massor med onyttiga godsaker att tugga på. Det är du värd! Jag kommer till dig senare ikväll med ännu en present och ännu en grattiskram. Fram tills dess så sänder jag 48493839893 miljoner kramar till dig bara för att du är den du är OCH för att det här är DIN dag! ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback