Jippi!! Vilken lyckaaaaaa

Inga hål. Ingen borr. Ingen trasig tand. Ingen lagning. Ingentiiiiiiiiiiiing!! Jag är så jävla lycklig. Jag dog inte. Jag klarade av det här utmärkt och jag höll mina tummar så hårt jag kunde och lyckan är verkligen på min sida idag! Dock så frågade tandläkaren om jag stressade ofta och jag svarade tillbaka att: "Ja, det gör jag. Jag ljuger om jag säger någonting annat" och då förstod hon vad som var anledningen till varför jag haft sån tandvärk. Hon sa att det oftast beror på att man stressat så mycket att man bitit ihop med tänderna utan att man tänker på det. Och har man gjort det under en längre tid (som jag förmodligen har gjort) så blir tänderna för överbelastade och då får man ont. Hon gav mig många bra råd, så nu ska jag verkligen försöka tänka på att "tappa hakan" medan jag tittar på tv eller sitter vid datorn. Allt för att underlätta för mig själv. Allt för och få bort tandvärken för gott!!




Det här ska firas med ekologiska bananer och Delicato-chokladboll ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback