Kort vecka

God morgon! Sovit gott? Det har jag! Låg så skönt i morse när klockan ringde så det var drygt att gå upp. Dessutom så har jag fått ont i halsen, och det gillas inte.

Men det är bara och se det positivt, hehe. Solen skiner och det är bara idag och imorgon som det är skola den här veckan. Torsdag och fredag är ju två lediga dagar och det gör ju absolut ingenting! Gud så skönt det ska bli med långhelg. Jag ska passa på och plugga och ge järnet på det sista för denna termin! Ta lite varje dag liksom.

Nu skulle jag egentligen ha suttit på bussen till Katrineholm men jag ska åka med Anne-Elise in istället (hon skulle ändå in och göra någonting, vad det nu var..?) och då behöver vi inte alls åka lika tidigt! Fick som ni förstår lite sovmorgon i morse. Har bestämt mig för att gå osminkad till skolan idag med "myskläder" på, så jag sparar in en del tid också. Med tiden som blev över kan jag ju blogga och sätta mig på toaletten i lugn och ro. Dags för part två! Hehe ;) Ha en fin dag!


Godmorgon :) Hoppas att du får en bra dag. Nu när min klocka ringde så ville jag inte gå upp

2010-05-11 // 07:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback