Mitt i natten

Klockan är strax efter tre på natten och jag har precis kommit hem. Jag är dötrött, hungrig, utmattad och frusen. Kvällen har varit lång och jag har tyvärr inte haft så roligt som jag hade hoppats på... Kanske är det vädret som dämpar ner en? Vad vet jag?! Det var iallafall trevligt att vara ute och träffa lite folk! Men jag måste bara få vräka ur mig en sak - Vad är det för folk som kryllar här i vår håla? Att så många människor kan vara så sjukt pinsamma hela tiden. Hehe, att dom orkar! Att dom aldrig växer upp. Aja, vi alla är olika. TUR det!

Hoppas ni har haft en trevlig valborg, vad ni än har gjort. Nu ska käka nattmackor och mysa med Simon. Jag ska sova läääääääääänge länge imorgon. Det är en sak som är säker!! Hehe, godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback