Monday

God morgon! Idag var det väl inte många som vaknade upp på dåligt humör? Solen skiner ju och det ser ut att bli en otroligt vacker dag! Så härligt att sommaren äntligen är här. Jag och min bebbe har sovit med fönstret lite öppet de två senaste nätterna för att det har varit så varmt, DET är väl ett tecken på att det är sommar på riktigt?! Och hör på det här då, vi har även tagit bort duntäcket så nu sover vi bara med ett varsitt lakan.

Eftersom det är måndag idag så är det praktik, men det vet ni vid det här laget. Hehe, ni vet ju också att det är det absolut roligaste som händer på hela veckan och att jag trivs som fisken i vattnet på salongen. Eller hur? Det blir en ganska så lång dag idag och efter praktiken så är det bara att åka hem och slänga i sig mat för att sedan åka iväg och jobba igen..

Vad mer då? Mitt vanliga vardagsproblem:
- Vad fan ska man ha på sig idag då?!

Hehe, något somrigt iallafall.
Det är ju sommarvärme ute redan även fast klockan bara är 08:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback