Mors dag

Det är ju (som jag hoppas att alla vet) mors dag idag. Jag hoppas verkligen att ni har firat den på något vis. Kanske gett bort en liten present eller bjudit henne på middag. Vad som helst! Det har iallafall jag. Jag åkte till henne i morse och gav en liten present bestående av ett vaniljljus som det stod "mamma, du är lysnade" på. Jag gav henne även ett kort där jag skrev några meningar som kom rakt från hjärtat.

Mors dag är en fin dag tycker jag. Den är mysig på något vis. Samma sak med fars dag. Men jag undrar verkligen en sak - Vart är barnens dag någonstans? Då vi blir uppvaktade? Hehe. Den borde uppfinnas snarast tycker jag! Avslutar detta med och sända 843893839 pussar till min kära mor! ♥



Sådan mor, sådan dotter..


» Mamma

Tack älskade dotter, jag blev jätte glad.

Söt mamma - söt dotter... ;)

Många pussar o kramar.

Mamma

2010-05-30 // 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback