Mot tandis

Berättade ju igår att jag har världens tandvärk. Den håller i sig må ni tro men som tur är har jag en akuttid klockan 11:40 hos tandis (tandis betyder givetvis tandläkaren, det är ett smeknamn som jag är uppväxt med av någon anledning, hehe) och trots att det ska bli riktigt jobbigt att lägga sig där i stolen så vet jag att det kommer kännas skönt efteråt då jag vet vad det är som står snett till i min mun, den här gången. Jag ber till Gud att det inte är något jäkla hål, för om jag måste borra, ja DÅ kommer jag att dö! Tro mig, jag klarar inte sånt här..... Usch usch usch! Jag vill bara få det här gjort nu, jag vill att klockan ska vara 12:45 så jag sitter på bussen påväg hem igen. Har jag någon gång sagt att jag tycker att det hela tiden är någonting fel med min kropp? Så fort det ena har lugnat ner sig, så kommer någonting annat.


Såhär känner jag just nu.....





Osminkad och softklädd
På med conversen, jackan och brillorna, nu måste jag springa till bussen!

Önska.mig.lycka.till!
Det-behövs-verkligen.
Vi,hörs,sen.
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback