När katten är borta...

...Dansar råttan på bordet!! Nu har jag varit själv hemma sen igår.. Simon kom på igårkväll att han ville dra med sig Linus ut och fiska. Jag blev såklart kvar hemma (jag hatar och fiska, det är det tråkigaste som finns, haha) och sov i lägenheten alldeles själv för första gången! När han stack iväg igår så kändes det inte alls roligt. "Hallå, jag då liksom?" Men efter ett tag så kände jag hur jäkla skönt det var att faktiskt vara själv ibland. Likaså inatt, jag har kunnat breda ut mig huuuuuuuuuuur mycket jag velat i sängen. Men jag ska vara ärlig och erkänna att det tog lång tid innan jag somnade. Det var tomt, alldeles för tomt, utan min älskling. Men det är lika bra ch vänja sig, vem vet, det kanske blir fler gånger? Och nu när jag har testat på det en gång så måste jag ändå säga att jag lika gärna kan göra det igen. Det var inte så pjåkigt ändå! Hoppas för guds skull inte Simon läser det här förresten! ;)

Är själv nu också och har inte sett min plutt på ett dygn. "Festade" till det riktigt ordentligt idag då jag åt lax till middag! Simon hatar lax så jag får aldrig äta det... Det som är så gott! Lax med färsk pasta och egen hemmagjord kallsås bestående av creme fraiche, röd rom, röd lök, citronpeppar och salt. Mumsfillibabba!! Nu stinker det dock fisk i hela lägenheten och mannen min blir inte så jättehappy om det stinker fisk så att han blir yr i huvudet.. Dags att ta tag i disken alltså!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback