Natti natt

Puuuh, äntligen klar med allt inför resan! Det är verkligen mer och packa och förbereda än man tror, DET ska jag säga er! Men nu är väskan full och vi har dubbelkollat 8788748 gånger att allting är med. Klockan ringer 01:30 och en timme senare så sitter vi i bilen påväg till Arlanda tillsammans med världens bästa pappa som är snäll och kör upp oss så vi slipper ha Simons bil stå där uppe i en vecka. Dessutom så hade nog min lilla plutt varit dötrött om han själv skulle köra. Min pappa är BÄST. På hans lediga dag på typ trettontusen år så ställer han klockan mitt i natten och kör oss till Arlandas flygplats och åker tillbaka.

Är så sprallig just nu, skulle kunna skriva hur mycket som helst. Kan väl avsluta detta inlägg med och tala om att jag tänker ta med mig vår minidator på semestern så jag kan underhålla bloggen lite grann. Känns skönt med tanke på att mina nära och kära är kvar här hemma och jag tror dom skulle må bra av att se hur jag har det om dagarna. Eller hur? Hihi! Nu ska jag borsta tänderna och sedan hoppa i säng tillsammans med världens bästa pojke som ser fram emot den här resan precis lika mycket som jag. Hehe, vi är som två små barn här hemma - Springer runt och hoppar av glädje och skrattar hela tiden. Det här kommer att bli den mysigaste veckan på länge...

GODNATT
Pussar och kramar


» elin

ha det så himlahimla bra!! :)

2010-05-13 // 09:32:16

hoppas ni får det bra :) sola lite åt mig med ;)

2010-05-13 // 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback