Ren och fin

Har precis avslutat en lång varm dusch. Har rakat benen och gjort min fin inför i helgen med bland annat peeling och återfuktande krämer för både kropp och ansikte. Känner mig som en helt ny människa nu! Jag kom och tänka på en sak under tiden jag stod i duschen.... Det är ju jobbigt och duscha på sätt och vis. Jag känner iallafall ofta så att "oh, vad jobbigt och klä av sig allt och behöva duscha och tvätta sig" plus att jag tycker det är en riktigt vidrig känsla när man är klar och drar undan drapperiet och börjar frysa. Jag fryser bokstavligt talat minst 15 minuter efter att jag har duschat klart, precis varje gång. Och jag tycker på riktigt att det är en vidrig känsla. Haha, förstår ni vad jag menar? Är det någon som känner samma sak som jag?

Nu är jag hur som helst ren och fin, och jag känner mig som en fräsh liten sexbomb. HAHA! Nu är det bara det bästa kvar till sist - Att smörja in hela kroppen!! Det gör jag varje morgon och varje kväll och tack vare det är jag len som en babystjärt precis överallt. Skitmysigt ju!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback