Seg som en råtta

Hallå alla sötbollar!

Jag vill inte klaga, men jag är så otroligt jävla trött och slut i hela kroppen. Vet inte vad det är med mig. Jag är som en zombie. Det tar 74748 år för mig att tänka klart. Jag glömmer bort saker efter bara några sekunder. Jag är förvirrad och tappar bort mig när jag pratar, sover och tänker...... Jag tar fel på tider. Jag stressar så jag nästan spyr. Jag hinner inte göra allt som jag borde göra. Jag kan inte kontrollera min kropp på samma sätt som jag ALLTID har gjort förut. Vad mer? Det känns som att det räcker nu. Jag behöver semester, eller nått. (Fast det har jag ju just haft, hehe)

Vet inte vad allt detta beror på. Ska försöka trolla bort allt detta i helgen med hjälp av att vila. Har iallafall en pojkvän som skämmer bort mig med massor av kärlek och det är guldvärt! Tur jag har honom. Vad skulle jag annars ta mig till? ♥

Önskar er en trevlig fredagskväll!!
Massor med kramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback