Sista dagarna i Grekland

Nu såhär en vecka efter att vi har kommit hem så känner jag mig redo att slänga upp några av alla bilder som vi tog dom sista dagarna på vår semester. Ja, nu är det exakt en vecka sedan vi kom hem och nu har jag tagit mig tid till och ladda upp lite bilder. Nu har jag ju hunnit umgås med alla nära och kära som jag har saknat och så, så nu har jag tid för bloggen ordentligt. Hehe, efter vår romantiska vecka nere i Grekland så känns det som att jag och Simon knappt har haft tid för varandra även fast vi bor ihop. Han har umgåtts med sina kompisar så mycket, och jag med mina. Greklandsveckan tillsammans med min stora kärlek var som att leva i ett paradis, MEN man saknar verkligen sina vänner och familj ändå. Helst av allt skulle man ju vilja ta med sig alla som man tycker om och så skulle man stanna kvar preciiiis hur länge man vill och skita i allt annat, hehe. Aja, kolla nu på bilderna istället, för det ska jag, och drömma tillbaka..... ♥



Stoooooora frukostmackor


Vodka och färskpressad apelsinjuice ♥



Kväller


:)


Njuter gott..


Redo inför en mysig middag vid hamnen


Älskade Simon



På restaurangen


När vi vaknade upp på vår sista dag spöregnade det, och jag blev ledsen


Men vi gjorde det bästa av allt!


Vi la oss i sängen och myste och åt snacks


Men vid två sprack det upp och jag blev glad!


Jätteglaaaaaaaaad





Jag försöker.... hjula, men det går skit. Haha!



Pojkvännen!





Så vackert. Jag längtar tillbaka!


Love ♥













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback