Slapp söndag

Trots att jag och Jessika gick upp relativt tidigt imorse så känns det ändå som att dagen bara har rusat förbi! Dock har jag hunnit med en hel del, och ja, Jessika också för den delen - Hon har ju landat på hemmaplan efter några timmars resande.

Har precis avslutat en mysig middag tillsammans med pojkvännen. Vi grillade kött och lagade iordning pommes. Till det hade vi kallsås med smak av vitlök och örter. Otroligt gott! Måste faktiskt säga att jag har saknat min pojke över helgen även fast jag har umgåtts med den bästa människan på jorden! Fasiken, två hela nätter utan varandra.. Haha, vad töntigt kär och galen jag låter nu!! :) Ikväll ska vi titta på OC, äta godis och mysa tillsammans! Det har vi knappt hunnit gjort på hela veckan, och det är förjäves. Det är nämligen otroooooooooooligt spännande just nu i serien! Vad kommer att hända här näst? DET är frågan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback