Som en kärleksgrotta

Hemkommen från pappa och Anne-Elise. Det var trevligt bli uppringd ikväll då dom ville att vi skulle komma på besök, tror minsann att vi var lite saknade ;) Och så fick dom ju an anledning till och käka glass på en torsdag, hihi. "Barnen vill ju ha glass" Jag måste ju bara poängtera att Sandwish är bland den godaste glassen. Någon som håller med mig?

Simon for iväg för och tvätta bilen, så nu är jag ensam hemma. Jag ska plugga lite innan han kommer hem, sedan ska jag packa den stora svarta väskan, för imorgon ska jag ut på äääääääääääventyr!! Hihi, jag ska lämna Vingåker för en natt, eller två, eller tre, vem vet!? Kan någon gissa vart jag ska och vad jag ska göra? ;) En ledtråd är att jag lämnar kvar Simon hemma iallafall... Den som gissar rätt, är jäkligt bra! Hehe, aja. Sitter för tillfället på toaletten och utför mina behov (To much information maybe????? HAHA) vilket vi alla människor gör ibland, och jag måste säga att jag trivs som fan här inne. Jag tycker på riktigt att det är skönt och sitta på toaletten. Förlåt... Vad äcklig jag är nu! Lite för ärlig kanske? Haha. Nu ska jag vara tyst, eller hur? Fy skäms!! Vi hörs sen. Nu ska jag torka rumpan!



Att prata i telefonen och ba*** samtidigt är toppen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback