Sommarshopping

Var inte riktigt tänkt att det här inlägget skulle publiceras så sent, men det blev ändrade planer. Jag och Simon blev uppbjudna till Simons mormor och morfar där även Simons morbror och hans tjej var. Vi grillade hamburgare och drack cider. Det var egentligen tänkt att vi skulle ha en OC kväll, jag och Simon, men istället hamnade vi där uppe och tittade på Sommarkrysset. Vi både ringde och sms:ade in flera gånger men ingen av oss blev uppringda av Måns Möller. Attans otur! Fatta att ha vunnit 75 000 kronor ikväll, det vore något! Men icke sa nicke. En annan gång kanske. Eller nåt.

Varsegod bloggläsare, här får ni ett smakprov på min sommarshopping! Var det någon mer av er som läser detta som var i Marieberg idag förresten? Det var sjukt mycket folk där. Alla handlade väl inför skolavslutningen och studenten antar jag.. Det var egentigen tänkt att jag bara skulle komma hem med EN klännning idag, (en som jag skulle ha på skolavslutningen) men jag kom hem med TVÅ. Jag blev så förälskad i en klänning MEN jag kunde inte välja vilket mönster jag skulle ha. Jag hade sån jobbig beslutsångest, så jag tog båda. Haha! ;) Men jag har kommit på en smart grej - Jag ska ha en på min skolavslutning och en på Simons student. MEN, vilken ska jag ha på min skolavslutning och vilken ska jag ha på Simons student?  Hjäääääääääälp mig, vad tycker ni?!?!?!


Klänning nummer 1


Klänning nummer 2


Nya klackar! I'm in love


Tuffa sommarskor. Jag älskar diamanterna!!


Enkla, bekväma..


Två fräcka ringar från Glitter som jag inte kunde låta bli!

Nåååå, vad tycker ni om klänningarna?
Vilken ska jag ha på vilken tillställning?
HJÄLP MIG, snällaaaa!
PUSS PÅ ER!


» emmy

Oh shit, de högklackade skorna är något av det snyggaste jag sett!:O vart har du köpt dom?!

2010-05-30 // 01:59:13

Vart har du köpt klänningarna? :) Tycker du ska ha den andra klänningen på studenten!

2010-05-30 // 12:00:24

den översta klänningen är lätt finast!:):)

2010-05-30 // 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback