Söndagsnöje

Måste börja med och säga att jag hade en jättetrevligf lördagskväll tillsammans med ett gäng brudar hemma hos Hanna! Vi käkade god mat och firade Hanna lite i förskott och det var hur trevligt som helst. Jag älskar och sitta hemma hos någon man tycker om, med folk som man tycker om, och umågs hela kvällen/natten mycket mer än och vara på en fest med hundra pers då man inte ens tycker om hälften av alla människor. Haha, förstår ni vad jag menar eller lät det bara dumt nu? Det var hur som helst trevligt. Vi pratade och skrattade om allt mellan himmel och jord. Jag var kvar längst av alla och det ångrar jag absolut inte! Det var så mysigt att sitta på altanen hela kvällen allesammans och det var minst lika mysigt inatt då jag och Hanna satt med varsin filt och pratade om sånt som bara vi kan prata om. Simon kom och hämtade mig hos Hanna vid halv två inatt efter att han varit ute med sina kompisar. Jag hade aldrig vågat cykla hem själv i mörkret även fast det är hur nära som helst. Vi pratade nämligen om...... spö*** (jag vill inte skriva ordet i min blogg eftersom att jag har stött på dom här varulvarna själv) och andra läskiga saker, haha usch! Tack för en lyckad kväll brudar!!

Idag är det dags för storstädning här hemma! Känns som att jag lever i en svinstia men Simon förstår verkligen inte vad jag menar med det. Kan kanske ha och göra med att jag är FÖR noga ibland? Men i det här fallet så tycker jag faktiskt inte det - Det ser ut som skit nu! Det är smutsigt och stökigt som aldrig förr. Dessutom så har jag tid i tvättstugan idag och då passar det ju utmärkt att ta allt på en gång, dvs. lägenheten också. Sen så är det ju liksom över! Förresten så tycker jag faktiskt att det är ganska så kul och städa, om man har skithög musik på förstås! ;) Önska mig lycka till, nu ska jag sätta fart!!


tack själv, det var oerhört trevligt! :)

2010-05-23 // 13:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback