Sorry

För dålig uppdatering! Men det är så mycket som jag vill göra nu när vi har kommit hem. Bland annat att träffa vännerna och familjen, vilket jag har gjort idag. Har givetvis inte hunnit träffa alla som jag saknat när jag varit borta, men det ska jag se till och hinna med i helgen.

Idag hoppade jag av bussen på närmaste busshållsplats till min syssling efter att ha varit i skolan. Hon var grymt saknad den där Josefin så det var underbart att se henne igen. Jag färgade och klippte hennes hår samt planerade inför morgondagen då jag ska fixa hennes balfrisyr. Kvinnar har ju både bal och student inom den närmaste tiden och ja, jag är avudsjuk så in i helsike. Jag vill ocksåååå!!

När jag var klart hemma hos Josefin så traskade jag hem till pappa. Har umgåtts med han och Anne-Elise ikväll och nu kom Simon för ett tag sedan. Vi ska sova kvar här i natt och det passar ju perfekt, då har jag ju nära och bra till Josefin imorgon. Så idag efter skolan så har jag hunnit umgås med EN saknad vän OCH en del av familjen. Har dessutom träffat min efterlängtade Jessika i skolan och det var hur härligt som helst. Hehe. Har även varit en sväng förbi farmor och farfar vilket också var toppen! Var ju ett tag sen sist.

Som ni märker vill jag ta igen massor med tid med mina vänner och familj nu när jag har varit borta en hel vecka med min älskling. Passar givetvis på när det är helg och därför kommer bloggandet lite åt sidan. That's life! Jag hoppas att ni nyfikna apor där ute klarar er, om inte så..... synd för er ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback