Tacksam flickvän

Ligger hemma hos min kära mor i hennes stora sköna säng. Känns som att jag skulle kunna somna när som helst! Jag är jättetrött idag. Vet inte alls vad det beror på. Kan ju kanske ha och göra med att det var ett tag sedan jag gick upp tidigt på morgonen nu ;) Hehe! Jag är glad ändå, även fast jag är trött. Längtar också tills mamma kommer hem från jobbet. Känns som det är 7747746 år sedan jag såg henne!

Ska göra mig kortfattad nu innan datorn dör... Jag orkar nämligen inte gå efter laddaren, hehe. Vill bara tillägga här i min fina blogg att jag älskar min pojkvän och mina parents så otroligt mycket! Simon är verkligen en kille på miljonen. Han ställer ALLTID upp och gör så att jag mår bra. Som idag till exempel, kom han in med två påsar packning till mig i stan så att jag skulle slippa ta bussen fram och tillbaka mellan Vingåker och Katrineholm. "Gumman det regnar ute. Du ska inte behöva sätta dig på bussen alldeles kall när jag lika gärna kan sätta mig i en varm bil och komma med grejerna åt dig. Dessutom så spar du tid eftersom att du annars måste passa in med bussar hit och dit." Hihi, han är så sööööööööt min pöjk och jag är sjukt glad att jag har honom!

Nu undrar ni säkert vad det var för packning han kom med. Ska vi flytta isär eller? Haha nej! Vi ska ha någpon jäkla utflyktsdag imorgon och det hade jag såklart helt glömt bort. Jag hade ju bara med mig packning som skulle räcka till en natt hos mamma. Förresten, jag fick skjutts av min pöjk till affären också för att handla matsäck, så nu är jag redo inför morgondagen!


Ooooops. Jag rååååkade käka upp det godaste ur matsäcken nyss....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback