Today


Kjol från H&M, tröja från Bik Bok och scarf från Tiger.
(Ignorera mina dubbla nylonstrumpbyxor från korvat sig på benen, hehe)
Till detta hade jag ett par klackar från Dinsko och min beiga vårjacka.

Har varit i skolan idag trots att jag är så skoltrött så jag håller på och falla ihop. Det är verkligen tur att jag har Jessika och Cathrine som förgyller mina dagar och gör dom så fulla med skratt och lycka. Hehe, ni är bäst brudar! ♥ Vad mer då? Har inte så mycket och säga just nu tack vare att min mage kurrar sönder snart! Det står fiskbullar på matsedeln idag... Mhmmhmmm, fiskbullar i hummersås. I love it!!


Min finaste, bästaste vän - Jessika


Vi sket i att ta rast, istället pluggade vi med hjälp av whiteboardtavlan och Cathrine som
rättade våra engelskameningar som vi övade på. Vi har nämligen ett stort gramatikprov imorgon...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback