Två ögonorgasmer

Nu kommer jag säkert låta som värsta lilla fjortisbruden, men jag skiter i't - Jag säger det ändå! Idol-Erik och Paradide Hotel-Cimon är fan två riktigt snygga jävlar! Heta. Spännande. Charmiga. Håller ni inte med mig?

Om vi börjar med Erik då.. Han har ju ett underbart leende och skratt! Han är sexig för att han kan sjunga, för att han klär sig snyggt och för att han har otroligt snygg frisyr. Tänk er vilka fina, romantiska kärlekssånger han skulle kunna göra till mig om vi var ett par. Åååååhwww. Och det bästa med han är ju att han verkar så självsäker och stabil i sig själv, och SÅNT uppskattas ju verkligen! Eller hur? Synd bara att han har tjej..... Annars hade jag satsat! Eller vänta, jag har ju en pojkvän redan... Hm. Fan.

 

 

Och Cimon då, Cimon Cimon. HANS röst är väl ändå den sexigaste någonsin? Och hans klädstil, för och inte tala om håret. Jag brukar kika in på hans blogg då och då, och då har jag sett, med mina egna ögon, att han är precis lika snygg och het när han är nyvaken. Han ser ut som en godisbit som man vill sätta tänderna i på en gång! Fatta en natt med Cimon..... Det vore något!! Såklart har han också tjej.. Så hur fan gör vi nu? Call me, Cimon...

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback