Our saturdaynight

Igårkväll hade vi det riktigt mysigt! Efter att vi duschat av oss all svett efter en varm dag så tog vi på oss kläder och fräshade till oss lite grann. Därefter tog vi en promenad för att utforska ön vi bor på och det var tur att vi gjorde det såhär pass "tidigt" på resan. Fyyyyyyfan vilka fina ställen det finns alltså! När vi gick igår kom vi slutligen fram till hamnen där det var fullt med båtar och restauranger. Vi blev helt sålda, det var så otroligt vackert och kärleksfullt. Det var så synd att inte var en vacker solnedgång för då hade det varit som i en dröm, hehe. Vi åt på en lyxig restaurang precis vid havet med världens utsikt. Det var så skönt att komma "bort" och se lite nytt för det var en helt annan miljö med helt nya människor och massor med nytt att se! Vi kommer garanterat att spendera fler kvällar nere vid hamnen, DET är en sak som är bombsäker!


Såhär såg jag ut igår..


Gågata



Hamnen


Efter en lyxig middag bjöd dom oss på en stor, STARK drink, hehe.


Simon gillade den


Jag med: "Gratis är gott" HAHA!


Här är en liten del av utsikten vi hade från restaurangen


Mitt hjärta ♥





Så vackert!


Jag vill aldrig hem..

När vi kom tillbaka till hotellet slutade det med att vi satt ute vid poolen och drack och åt godsaker. När klockan passerat 22 blev det ett kvällsdopp i poolen. Därefter blev det myspys på balkongen i mörkret med te och knäckemackor. Åhw, jag säger det igen - Jag vill aldrig hem igen. Haha! Jag trivs som bara fasiken här i Grekland!


Det verkar ju vara helt underbart! Räcker pengarna eller är det dyrare än vad vi beräknade? Trots att det är underbart där, så skulle det vara jättetrevligt om ni kom tillbaks till Sverige :-)Vi har tillbringat dagen vid Marieberg, alltså IKEA, Bauhaus o K-Rauta, skönt att vara hemma nu, är lite trött. KRAM

2010-05-16 // 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback