2a maj

Godmorgon, hehe. Nu har jag äntligen lyckats tagit mig upp ur sängen och fått i mig lite frukost i magen. Jag har haft en jättejobbig dröm hela natten som har gett mig en dålig nattsömn. Jag drömde att min älskade, bästaste pappa, våldtog mig. Jag drömde också att han sa att han hatade mig och aldrig mer ville se mig... Så jäääävla äckligt!! =( Hur fan lyckas jag drömma en sån sak om den bästa pappan på jorden? Usch och fy. Jag brukar gilla att komma ihåg mina drömmar, men den är är nog den mest hemska någonsin. Blä blä blä!

Hur som helst, idag är det söndag och jag vet nog hur jag ska tillbringa den. Simon är ju som ni vet, i Laxå och åker cross idag, och för att inte jag ska sitta hemma och vara rädd och tänka på honom så mycket, så drar jag istället hem till pappa och Anne-Elise (och blir våldtagen av dom båda, haha. nej fyyyyy så jag säger) för och umgås! Jag ska även dra med mig pappa ut på en övningkörningsrunda. Känns som att det var ett tag sedan jag körde. Eller okej, det var ju förra helgen, men ändå. Efter att jag drömt och skrivit det här om min älskade lilla pappa så vill jag avsluta detta med och säga att jag älskar dig och att du är världens bästa pappa!!


Två bilder från Thailandsresan i december 09


Nu har jag fått hjälp med vad filmen hette som vi såg igår. Det hette "Cloverfield" och handlar om fem unga New York-bor som arrangerar en avskedsfest för en vän vän samma natt som ett monster, stort som en skyskrapa, attackerar staden. Filmen berättas genom deras videokamera och visar deras försök att överleva den mest surrealistiska, skräckinjagande händelsen i deras liv.


Enligt mig så var det faktiskt väldigt bra och spännande som sjutton!
Någon av er som sett den?


» pappa

Du är en av mina bästa döttrar!!!

2010-05-02 // 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback