A good weekend

Den här helgen har varit sjukt händelserik och rolig! Jag har tillbringat den med Jessika och det är inte varje helg precis som man har äran att umgås eftersom att vi bor 75937548478 mil ifrån varandra. Vi har som ni förstår haft det skitroligt och mysigt ihop. I fredags efter skolan åkte vi hem till henne, och för er som inte vet så bor hon i Mjölby. Hehe! Vi hade en myskväll tillsammans med Karro och Johanna då vi åt godis, chips och drack cola. Det är två riktigt goa tjejer det där. Vad mer då? Ja, det hände mycket roligt men det förstår ni väl. Hehe!!

Igår åkte vi hem till Vingåker. Efter tre timmars resande så kom vi äntligen fram och då började vi tagga inför kvällens bravader. Vi hade lägenheten för oss själva så det gick ganska vilt till emellanåt. Det kom lite brudar och förfestade med oss och det var toppenkul! Sedan for vi upp till Parken där det var lokalfest. Vet inte mer vad jag ska skriva, hehe. Låter istället lite av alla bilder som vi tog igår, tala för sig själva...


Jag är i full gång med sminket


Jag och bästa Jessika


Redo inför en partykväll





När brudarna kom spelade vi "jag-har-aldrig" och lyssnade på bra musik.
Här är Josefin och Jessika


:)


Cecilia och Julia


Kramkalas


Jessika, Josefin & Jessika


Framme i parken! Här skakar jag och Josefin rumpa


Och igen


Jessika x2 och sysslingen är i full gång



MjölbyJessika trivdes på Vingåkers dansgolv


Toakort


Svettiga och glada


PUSS PÅ BÄSTA!!


Jag och Felicia i mörkret. Man ser oss knappt...


Men här ser man oss bättre!


Happiness


Jessika och..... någon. Haha!


Partypeople


My best friend and I


Här är ett smakprov i videoform också. Enjoy!

 

Tack brudar för en trevlig kväll! Det här måste vi göra om. Och Jessika, du är mer än välkommen tillbaka av oss Vingåkersbor! DET ska du veta! :) Haha!! Puss på er alla som var med igår! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback