Varm sommardag

Idag har jag umgåtts med min älskade pappa och hans fru. Jag och pappa började dagen med att övningsköra in till Katrineholm där jag lämnade en morsdagpresent till min fina mamma. Därefter åkte vi tillbaka till lilla Vingåker och vidare hem till pappa och Anne-Elises nya hem! Galningarna har köpt ett nytt hus, ett på landet, nu när dom äntigen är klara med renoveringen i det "gamla" huset! Är givetvis skitglad för deras skull trots att jag tycker att dom är lite knäppa eftersom att dom ska börja renovera ALLT igen, plus att jag kommer och sakna huset på Vretstavägen. Jag har bott där med pappa i 10 år nu.. Det finns alltså en hel del fina minnen där. Men men, det här nya huset kommer att bli skitbra och vi har spenderat dagen där ute då vi gått och kollat, hållt på i växthuset och grillat korv. Har haft en mysig dag i solen med dom två guldkornen.


The house

En glad pappa och en nördig telefonpratare

 

Stark som en björn!

 

Såhär har jag sett ut idag

 

Pumpa pumpa pumpa



Hm, man kunde nästan få intryck av att alla tre hade jobbat i växthuset, men inte såg jag någon Jenny där inne.....:-) latmajja! Det var någon som la beslag på min sköna stol däremot!!!!

2010-05-30 // 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback