Vuxenpoäng till mig(oss)!

Eftersom att vi har turen att ha en SUPERFET balkong så tänkte vi att vi skulle försöka göra den så hemtrevlig och mysig som möjligt. Eftersom att vi flyttade hit i augusti förra året så blev vi slöa och orkade inte fixa iordning någonting innan hösten kom. Men nu däremot, är vi ute i god till och har våra planer på hur vår älskade balkong ska se ut i sommar! Vi började nu ikväll med att åka och handla jord och penseer som vi skulle plantera i våra nya krukor som vi köpte i helgen. Det var lite småkyligt att vara ute och plantera nu såhär på kvällskvisten, men det gjorde ingenting. Vi tog på oss mycket kläder och så hade vi ju varandra ;) Så ja.. Nu har jag och Simon planterat våra första blommor någonsin - DET är väl en stor vuxenpoäng till oss båda?! Eller hur?!




Resultatet får ni se i helgen! Då ska vi nämligen städa och göra balkongen fin och ren inför sommaren och då lovar jag att ta kort och visa er. Nu vill Simon bli klippt och färgad cch ja, jag ställer såklart upp på det. PUSS på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback