18:e november 2010

Hallå. Idag är det sådär trist, grått och råkallt ute och då kan man ju faktiskt inte låta bli att längta till lite varmare breddgrader, iallafall inte jag.

Jag längtar efter lite sol och värme, en pepparkaksbrun kropp, iskalla drinkar och ett dopp i det blå. Jag skulle mer än gärna vilja ta med mig ett gäng härliga människor och leva lyxigt i en vecka eller två. Exakt vart någonstans spelar ingen roll, bara det är varmt, god mat och härliga människor där.

Jag är så trött på den här årstiden, trots att det är lång tid kvar på den. Jag är så trött på att ta på mig massor med kläder, vara blek i ansiktet och frysa så fort jag går utanför dörren. Jag längtar efter det här:













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback